كاهش‌ جمعيّت‌ ، ضربه‌اي‌ سهمگين‌ بر پيكر مسلمين‌ 1

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

كاهش‌ جمعيّت‌ ، ضربه‌اي‌ سهمگين‌ بر پيكر مسلمين‌ 1


 


 أَلَمْ نَجْعَلِ الأرْضَ كِفَاتًا * أَحْيَآءً وَ أَمْوَ'تًا. [33]

«آيا ما به‌ زمين‌ گنجايش‌ فراگيري‌، و حمل‌ زندگان‌ و مردگان‌ را نداده‌ايم‌؟!»

در كشور انگلستان‌ جمعيّت‌ قريب‌ پنجاه‌ و شش‌ ميليون‌ است‌، و در كشور فرانسه‌ قريب‌ پنجاه‌ و پنج‌ ميليون‌ است‌، و در كشور آلمان‌ قريب‌ هفتاد و هفت‌ و نيم‌ ميليون‌ است‌. و كشور ايران‌ كه‌ مساحتش‌ به‌ تنهائي‌ برابر مساحت‌ اين‌ سه‌ كشور است‌، چگونه‌ اين‌ قرعه‌ بدبختي‌ و عدم‌ گنجايش‌ براي‌ اينجا افتاد، كه‌ اينك‌ كه‌ جمعيّتش‌ افزون‌ شده‌ است‌ به‌ قريب‌ پنجاه‌ ميليون‌ [34] بالغ‌ گرديده‌ است‌؟! با آنكه‌ از جهت‌ معدن‌ و ذخائر تحت‌ الارض‌، و آمادگي‌ زمين‌هاي‌ زراعتي‌ و دامداري‌، از مرغوبترين‌ كشورهاي‌ جهان‌ است‌. ولي‌ آن‌ كشورها كه‌ نه‌ معدن‌ دارند و نه‌ زراعت‌، و خوراكشان‌ سيب‌ زميني‌ است‌، قرعه‌ به‌ نام‌ ايشان‌ اصابت‌ نكرده‌ است‌؟! بلكه‌ پيوسته‌ قرعه‌ موافق‌ و قرعه‌ حيات‌ و سلامت‌ و

ص 50

بهداشت‌ بنامشان‌ مي‌افتد.

اين‌ سرّي‌ است‌ پنهان‌ و رمزي‌ است‌ غير عيان‌، كه‌ گمان‌ نميرود تا زماني‌ كه‌ زمام‌ اختيار ما به‌ دست‌ كفّار باشد، از حقيقت‌ آن‌ كسي‌ مطّلع‌ گردد.

راز درون‌ پرده‌ ز رندان‌ مست‌ پُرس‌         كاين‌ حال‌ نيست‌ زاهد عاليمقام‌ را

رسول‌ خدا صلّی الله‌ عليه‌ و آله‌ و سلّم‌ فرمود: تَزَوَّجُوا بِكْرًا وَلُودًا، وَ لاتَزَوَّجُوا حَسْنَآءَ جَمِيلَةً عَاقِرًا! فَإنِّي‌ أُبَاهِي‌ بِكُمُ الأمَمَ يَوْمَ الْقِيَمَةِ. [38]

«با دختران‌ بِكر كه‌ استعداد زائيدن‌ در آنها هست‌ ازدواج‌ نمائيد! و با زن‌ زيباي‌ جميله‌اي‌ كه‌ نازا و عقيم‌ باشد ازدواج‌ منمائيد! زيرا كه‌ من‌ به‌ شما افراد امّت‌ در روز قيامت‌ بر سائر امّت‌ها مباهات‌ مي‌نمايم‌!»


«با زن‌ زشت‌ صورت‌ در صورتي‌ كه‌ بچه‌زا باشد، ازدواج‌ كن‌! و با زن‌ زيبا و جميله‌ در صورتي‌ كه‌ نازا باشد، ازدواج‌ مكن‌! زيرا كه‌ من‌ در روز قيامت‌ به‌ شما

ص 53

امّت‌ افتخار ميكنم‌ بر سائر امّت‌ها!

مگر نميداني‌ كه‌ فرزندان‌ در زير عرش‌ خداوند، براي‌ پدرانشان‌ از خداوند طلب‌ غفران‌ مي‌نمايند. إبراهيم‌ خليلِ پيغمبر، آنها را در دامان‌ خود مي‌پرورد و ساره‌ زوجه‌ او آنها را تربيت‌ مي‌كند، در كوهي‌ كه‌ همه‌اش‌ از مُشك‌ و عنبر و زعفران‌ است‌.»


بچّه‌ زائيدن‌، تكثير مثل‌ نمودن‌ است‌. يعني‌ زن‌، موجوداتي‌ را مشابه‌ خود، از پسر و دختر بوجود مي‌آورد. اگر زني‌ شش‌ اولاد زائيد، شش‌ انسان‌ مشابه‌ خود را در خارج‌ ايجاد كرده‌ است‌. و اگر ده‌ اولاد زائيد، ده‌ انسان‌ مشابه‌ خود را. تازه‌ اگر اين‌ اولاد دختر باشند، وگرنه‌ اگر همه‌ آنها يا بعض‌ از آنها پسر باشند، موجودات‌ قوي‌تر و نيرومندتري‌ را در خارج‌ بوجود آورده‌ است‌.

اين‌ اولاد در اثر زحمت‌ مادر و تكميل‌ رشد و تربيت‌، هر كدام‌ به‌ نوبه‌ خود، انساني‌ از جميع‌ جهات‌ مشابه‌ مادر، و يا نيرومندتر و مؤثّرتر از او هستند؛ و در فعّاليّت‌ وخدمت‌ به‌ جامعه‌ مسلمين‌ عيناً مانند مادرشان‌، و يا بهتر و فعّال‌تر و مؤثّرتر مي‌باشند.

اگر زني‌ بجاي‌ دخول‌ و شركت‌ در كارها و فنون‌ و صنايع‌ اجتماعي‌، بچّه‌ بزايد و بزرگ‌ كند و تحويل‌ اجتماع‌ دهد، خدمات‌ وجودي‌ خود را در أعلاترين‌ درجه‌،با ضريب‌ تعداد فرزندان‌ خود بالا برده‌ است‌.

اگر هشت‌ فرزند زائيد، هشت‌ برابر خدماتِ اجتماعي‌ خود به‌ جامعه‌ خدمت‌ نموده‌ است‌؛ و اگر بچّه‌اي‌ نزائيد و تربيت‌ ننمود، درجات‌ خدمت‌ خود را با ضريب‌ هشت‌ پائين‌ آورده‌ و ساقط‌ نموده‌ است‌.

و درحقيقت‌ اين‌ چنين‌ بانواني‌ كه‌ در اجتماع‌ وارد مي‌شوند و خود را

ص 47

خادم‌ و دلسوز مجتمع‌ ميدانند، با اين‌ ضريب‌، خود را از اجتماع‌ دور كرده‌ و از خدمت‌ به‌ آن‌ شانه‌ خالي‌ كرده‌اند.

اينها همه‌ بجاي‌ خود محفوظ‌، و در عين‌ حال‌ تحصيل‌ كمالات‌ معنوي‌ و علوم‌ الهي‌، و تحصيل‌ دانشهائي‌ كه‌ به‌ درد بانوان‌ ميخورد، از قبيل‌ خانه‌داري‌، خيّاطي‌، غذاپزي‌، بهداشت‌ و حفظ‌ الصّحّه‌، قابلگي‌ و پزشكي‌ زنان‌، و فراگيري‌ علوم‌ تربيت‌ فرزند و غيرها كه‌ بسيار است‌، ابداً با بچّه‌داري‌ منافات‌ ندارد، بلكه‌ كمال‌ ملايمت‌ را نيز دارد.

از آنچه‌ گفته‌ شد، همچنين‌ مي‌توانيم‌ اين‌ نتيجه‌ را بگيريم‌ كه‌: بانواني‌ كه‌ با عمل‌ جرّاحي‌ لوله‌هاي‌ رحم‌ خود را مسدود مي‌كنند، در حقيقت‌ اساسي‌ترين‌ دستگاه‌ موجوديّت‌ خود را كه‌ زنيّت‌ است‌، خراب‌ و تباه‌ و فاسد مي‌نمايند.

رَحِم‌ زن‌، مانند چشم‌ و دست‌ و پا و قلب‌ او يكي‌ از أعضاي‌ پيكر اوست‌. بلكه‌ از اعضاي‌ بسيار مهمّ است‌ كه‌ با بقاء و سلامت‌ آن‌، موجوديّت‌ و زنيّت‌ زن‌ محفوظ‌، و با فناء و نابودي‌ و مرض‌ آن‌، زنيّت‌ زن‌ تباه‌ شده‌ است‌.پزشك‌ و جرّاح‌، حقّ بستن‌ لوله‌هاي‌ رحم‌ را ندارد، گرچه‌ با اجازه‌ و يا امر زن‌ و شوهرش‌ باشد؛ زيرا موجب‌ نقصان‌ عضو است‌، و نقصان‌ عضو شرعاً و عقلاً حرام‌ است‌.

يهود ميگويند: دستهاي‌ خدا بسته‌ و زنجير شده‌ ؛ و روزي‌ نميتواند برساند

در نُه‌ جاي‌ از قرآن‌ مجيد با عبارات‌ مختلفه‌ و معني‌ واحد آمده‌ است‌ كه‌: بسط‌ رزق‌ و تنگي‌ آن‌ هر دو فقط‌ بدست‌ خداوند مي‌باشد.

مانند آِیه‌:

قُلْ إِنَّ رَبِّی‌ يَبْسُطُ الرِّزْقَ لِمَن‌ يَشَآءُ مِنْ عِبَادِهِ وَ يَقْدِرُ لَهُو وَ مَآ أَنفَقْتُمْ مِّن‌ شَيْءٍ فَهُوَ يُخْلِفُهُو وَ هُوَ خَيْرُ الرَّ'زِقِينَ .[149]

«بگو (اي‌ پيغمبر): حقّاً و تحقيقاً پروردگار من‌ است‌ كه‌ روزي‌ را براي‌ هر يك‌ از بندگانش‌ كه‌ بخواهد فراخ‌ و گسترده‌ ميكند ؛ و براي‌ وي‌ تنگ‌ و فشرده‌ ميگرداند. و آنچه‌ را كه‌ شما انفاق‌ كرده‌ايد، او بجايش‌ مي‌نهد و جبران‌ مي‌نمايد؛ و اوست‌ كه‌ از ميان‌ روزي‌ دهندگان‌ مورد انتخاب‌ و اختيار مي‌باشد.»

اين‌ منطق‌ دين‌ مبين‌ و شرع‌ قويم‌ مي‌باشد كه‌ بر اساس‌ آن‌ امّت‌ را تربيت‌ مي‌نمايد ؛ و امّا منطق‌ يهود به‌ عكس‌ اينست‌. ايشان‌ خدا را دست‌ بسته‌ و تنگ‌ چشم‌ ميدانند، و اعتقاد دارند كه‌ قدرت‌ انفاق‌ و سعه‌ روزي‌ براي‌ وي‌ نمي‌باشد.

وَ قَالَتِ الْيَهُودُ يَدُ اللَهِ مَغْلُولَةٌ غُلَّتْ أَيْدِيهِمْ وَ لُعِنُوا بِمَا قَالُوا بَلْ يَدَاهُ مَبْسُوطَتَانِ يُنفِقُ كَيْفَ يَشَآءُ وَ لَيَزِيدَنَّ كَثِيـرًا مِّنْهُم‌ مَّآ أُنزِلَ إِلَيْكَ مِن‌ رَّبِّكَ طُغْيَـٰـنًا وَ كُفْـرًا وَ أَلْقَيْنَا بَيْنَهُمُ الْعَدَ'وَةَ وَ الْبَغْضَآءَ إِلَی‌ٰ يَوْمِ الْقِيَـٰمَةِ كُلَّمَآ أَوْ قَدُوا نَارًا لِّلْحَرْبِ أَطْفَأَهَا اللَهُ وَ يَسْعَونَ فِی‌ الارْضِ فَسَادًا وَ اللَهُ لايُحِبُّ الْمُفْسِدِينَ. [150]

«يهوديان‌ ميگويند: دستهاي‌ خدا با غُلّ و زنجير بسته‌ شده‌ است‌ ؛

ص 332

دستهاي‌ خودشان‌ بسته‌ شده‌ باشد با غُلّ و زنجير، و مورد لعنت‌ و دور باش‌ از رحمت‌ قرار گرفته‌ باشند در اثر پي‌آمد اين‌ گفتارشان‌. بلكه‌ هر دو دست‌ خدا باز و گسترده‌ مي‌باشد و به‌ هر قسم‌ كه‌ اراده‌ كند انفاق‌ مي‌نمايد. و البتّه‌ اينطور است‌ كه‌ آنچه‌ را برتو از جانب‌ پروردگارت‌ فرود آيد ؛ موجب‌ زيادتي‌ طغيان‌ و كفرشان‌ مي‌شود. و ما در ميان‌ آنها تا روز قيامت‌ عداوت‌ و دشمني‌ را در افكنديم‌. هر زمان‌ كه‌ شعله‌اي‌ از آتش‌ جنگ‌ برافروزند، خداوند آن‌ را خاموش‌ مي‌فرمايد. و آنان‌ در روي‌ زمين‌ در فساد و خرابي‌ سعيي‌ وافر مي‌كنند ؛ و خداوند فساد كنندگان‌ را دوست‌ نمي‌دارد.»

قاضي‌ بيضاوي‌ در تفسير اين‌ آيات‌، جمله‌ «غُلَّتْ أَيْدِيهِمْ وَ لُعِنُوا بِمَا قالُوا» را جمله‌ انشائيّه‌ براي‌ نفرين‌ بر آنها دانسته‌ است‌. و در «يَدَاهُ مَبْسُوطَتَانِ»گفته‌ است‌: «باز كردن‌ دستها مبالغه‌ در نفي‌ بخل‌ است‌ و اثبات‌ غايت‌ جود. چون‌ نهايت‌ آنچه‌ را كه‌ شخص‌ سخاوتمند از مال‌ خود بذل‌ مي‌نمايد آنست‌ كه‌ با دو دست‌ خودش‌ ميدهد. و اشاره‌ است‌ به‌ عطاياي‌ دنيا و آخرت‌، و به‌ آنچه‌ خداوند، گاهي‌ بجهت‌ استدراج‌ و نقمت‌ ميدهد، و گاهي‌ به‌ جهت‌ اكرام‌ و نعمت‌. و در «يُنفِقُ كَيْفَ يَشَآءُ» تأكيد همين‌ نكته‌ ميباشد ؛ يعني‌ خداوند در انفاق‌ خودش‌ اختيار دارد گاهي‌ توسعه‌ ميدهد و گاهي‌ تضييق‌ مي‌كند بر حسب‌ مشيّت‌ و بر مقتضاي‌ حكمتش‌ ؛ نه‌ آنكه‌ پيوسته‌ بر فردي‌ يكسره‌ توسعه‌ و بر فردي‌ يكسره‌ تضييق‌ نمايد.»

 




حقيقةً اين‌ معجزۀ‌ قرآن‌ است‌ كه‌ از حقيقت‌ زشتي‌ نفوس‌ و آثار و تبعات‌ كردارشان‌ پرده‌ برداشته‌ است‌. تمام‌ جمعيّت‌ آنها كه‌ امروزه‌ با غصب‌ اراضي‌ مسلمانان‌ دولت‌ اسرائيل‌ را سرپانموده‌اند از چند ميليون‌ تجاوز نمي‌كند ؛ و مخالفت‌ دروني‌ فيما بينشان‌ زياد است‌ و اتّحاد و اتّفاق‌ ندارند ؛ با آنكه‌ دولت‌ انگلستان‌ قديم‌ العداوة‌ للإسلام‌ و المسلمين‌ و آمريكاي‌ جوان‌ تازه‌ دست‌ بكار حيله‌ گري‌ و مكّاري‌، با وسيله‌ تبليغات‌ و گماشتن‌ مزدوران‌ عرب‌ بر سر راه‌ مسلمين‌ بجهت‌ جلوگيري‌ از انهدام‌ يهود، و صرف‌ مبالغ‌ خطيره‌ براي‌ تشكيل‌ دولت‌ بنام‌ آنان‌ فعّاليّت‌ مي‌كنند معذلك‌ ابداً رشد ندارند. مهاجران‌ يهودي‌ را از نقاط‌ دور دست‌ دنيا بدانجا مي‌برند و مهاجران‌ پشيمان‌ مي‌شوند و قصد مراجعت‌ مي‌نمايند. از شوروي‌ كه‌ يك‌ ميليون‌ يهودي‌ را بدانجا سوق‌ دادند

ص 334

پانصد نفر زن‌ يهودي‌ بواسطه‌ نداشتن‌ خوراك‌ و پوشاك‌ دست‌ به‌ خودفروشي‌ زده‌اند ؛ و هر روزه‌ در مقابل‌ سفارت‌ شوروي‌ در اسرائيل‌ صفّ طويلي‌ از مهاجران‌ براي‌ اخذ ويزا و مراجعت‌ به‌ شوروي‌ تشكيل‌ مي‌شود.

بايد دانست‌: كليميان‌ در مرام‌ و روش‌ غير از يهوديان‌ هستند. كليميان‌ در بسياري‌ از اين‌ امور با يهوديان‌ كه‌ امروزه‌ غالباً به‌ دولت‌ غاصبه‌ اسرائيل‌ توجّه‌ دارند و جز حزب‌ صهيونيزم‌ هستند، مخالفت‌ دارند. تابعين‌ دين‌ حضرت‌ موسی‌ علی‌ نبيّنا و آله‌ و عليه‌ السّلام‌ در اصل‌ كليميان‌ هستند ؛ و يهوديان‌ حزبي‌ مي‌باشند كه‌ از آن‌ تشعّب‌ پيدا كرده‌اند.

امّا آنچه‌ ما در اخبار و روايات‌ داريم‌: قيام‌ و اقدام‌ يهوديان‌، چون‌ مخالف‌ حقّ و مخالف‌ عدالت‌ هستند، و به‌ علّت‌ آنكه‌ مردمي‌ ستمگر و تجاوز پيشه‌ ميباشند، پا نخواهدگرفت‌. و خيال‌ اسرائيل‌ صغير و سپس‌ اسرائيل‌ كبير را با خود، با شمشير امام‌ ما: امام‌ زمان‌ عجّل‌ الله‌ تعالی‌ فرجه‌ الشّريف‌ به‌ گور خواهند برد، و اگر نوبت‌ حيات‌ بما برسد در ركاب‌ آنحضرت‌، و گرنه‌ بطور مسلّم‌ فرزندان‌ و ذراري‌ ما با آنحضرت‌ پس‌ از سرنگوني‌ اين‌ مردم‌ متجاوز و متعدّي‌ و حرف‌ حقّ نشنو، بطرف‌ انگلستان‌ سالخورده‌ و پيرِ ديرْ استعمار و شيطنت‌ حركت‌ مي‌كنند، و مالتوس‌ گرايان‌ متجاوز به‌ حقّ و حقوق‌ اوّليّه‌ بشريّت‌ را بخاك‌ هلاك‌ در مي‌افكنند، و عالم‌ را به‌ نور عدالت‌ و سخاوت‌ و كرامت‌ و تجرّد و نور و سُرور و حُبور و فراخي‌ و گشايش‌ و معرفت‌ و توحيد مبدّل‌ مي‌سازند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: مطالب و مباحث دینی و مذهبی، دل نوشته و خودمانی، ،
:: برچسب‌ها: كاهش‌ جمعيّت‌ , ضربه‌اي‌ سهمگين‌ بر پيكر مسلمين‌, علامه طهرانی ره, یهود, تلمود, دشمن اسلام, تنظیم خانواده, آبستنی, پیشگیری از حاملگی, قرصهای پیشگیری,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : یک شنبه 15 بهمن 1391
زمان : 15:0


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.