گپ مشاهیر باهم!!

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

گپ مشاهیر باهم!!


 شاعری گفته :

آن قصر که جمشید در او جام گرفت    

آهو بچه کرد و روبه آرام گرفت

بهرام که گور میگرفتی همه عمر 

دیدی که چگونه گور بهرام گرفت.

آقا (آغا) محمد خان قاجار:

حالا اینهمه منصب و شغل چی شد به همکار ما بهرام جون که برا تفریح چندتا گور خر بر خاک هلاک انداخته گیر دادی بگویم فراشان زبان از قفایت بیرون کشند تا دگر درباره شاهان سخن جز به احترام نگویی؟؟!

انوشتاین: عقل کل!! آغا جون! زبان از قفایش بدر بکشی که میمیره دیگه نمیتونه سخن به احترام بگوید.!!

اینو من تو نسبیتم (E=MC^2) اثبات کردم ارواح خاکت.

ناپلئون: تو یکی خفه ! میدونی اصلا دست گلی که تو ناکازاکی و هیروشیما و اونورها کاشتی چندتا زبان رو با پیش و قفا و پس و یمین و یسار به باد داد هنوز هم زبان و دست و پای بعضیاشون از قفا درمیاد خود بخود!! حالا داری جوش زبان یه شاعر رو میخوری ؟؟ من که باورم نمیشه.

بتهون: مرد حسابی بذار یکی توبیخش کنه تو مراسم صبحگاه مشترک،که خودش سر سوزنی سفیدی تو نامه اعمال ننگین و شرم آورش باشه تو که به سرباز میگفتی گوشت دم توپ ( حیفه میدونی کیلویی چنده؟؟!) 500000 نفر از کت وکلفتهای فنارسه (فرانسه) رو بردی تو سوز سرما تو روسیه برگشتنی 25000 نفر برگشتن دیگه رو داری سنگ پای قزوینه ( منظور بتی جون کلن آلمان بود) واقعا که . این حالا مال وطن خودت بود خدا میدونه چه نوامیسی رو تو مثلا فتوحاتت هتک نکردی؟

هنر رو بچسبید! به جان باخ قسم.

 

چارلز دیکنز: تو آخه کری چطور حرفای ناپی رو شنیدی؟

معلوم نیست این سنپونی(سمفونی) هات هم مال کدوم مادر مرده ایه که دزدی هنری کردی که پارسی زبانان (منظورتان اعراب است) بهش انتحال میگن 

از آن گذشته دوتا دامبول دیمبول که نشد هنر برو داستان دو شهر منو بخون ادعای هنرت نشه برو آرزوهای بزرگ یا الیور تویست رو بخون تا بفهمی هنر چیه.

رضا

رضا خان ملعون: اوهوی ، اسمتم بلد نیستم هنر نزد ایرانیان است و بس!!

نمیبینی اغلب زنانی که تو خیابونا هستن تو کار مینیاتور و میزآمپلی و رژ لب و فشن و مد روز چقدر پیشرفت دارن چیزی رو که من به زور لگد و چماق و رعب و وحشت نتونستم بهشون یاد بدم با نگاه به دایره زنگی بالا پشت بامهاشون(ماهواره) خود بخود دارن انجامش میدن منظورم هنر خود آرایی در ملا عام و آوردن اتاق خواب به خیابونها و پارکهاست.

بیل کلینتون: رضا جون تو تلاش خودتو کردی ماجوری ! همه اش تقصیر آخرالزمانه . که همه دارن تو سبیل ما مجاهده میکنن، مگه داستان من و اون خانم و . . . بهت نرسیده؟!

آغا جون: نگو که دلمان کباب میشود با وجود سفّاکیّت تمامی که از خودمان نشان دادیم در کرمان و تفلیس گرجستان و امثالهم به نوامیس مردم رحم ننمودیم و مناره سر و 20000 چشم و ... ولی داغ این یک مورد( تشکیل حرمسرا و بهره درست و اساسی از زن و دندان) بر جگر ملوکانه ما ماند که ماند. غذای درست و حسابی هم نتوانستیم بخوریم چون بخاطر نبود تراوشات هورمون های مردانه لاپایی و بودن هورمونهای فوق کلیوی اجناس مخالف در ما اگر غذا را بدون وزن کردن و بی قید و حساب میخوردیم سینه و هیکل زنانه پیدا میکردیم که مطلوب نظرمان نبود، حتی یک داد مردانه هم نتوانستیم در جنگها و فتوحاتمان بکشیم چون صدایمان زنانه بود و برای صدور فرامینمان از دهل زدن برای اِخبار سران لشکر بهره می جستیم.

استالین: همه را متاثر کردی خواجه بس کن. خوب بلدی چطور مظلوم نمایی کنی ملعون!

خودت به کرده هات اعترافیدی پس بگو چرا مثل عمر سعد ملعون تو رخت خوابت سر از تنت فوتِینا شد؟!

تو با دانش هم مخالف بودی به فتحعلی گفته بودی مردم رو بی سواد بذاره تا بتونه سوارشون بشه و راحت تر حیکومت کنه.

وینستون چرچیل: کتاب (تاریخ سری جنایت‌های استالین) نوشته‌ الکساندر آرلوف ترجمه دکتر عنایت الله رضا در 504 صفحه که توایران بقول حافظ : میبرند دست به دست، تاریخ جنایات دایی پدر منه یا عمه ام؟! یا جنایات توئه؟

داره جوش آغا رو میزنه برو خودتو جمع کن عمو! 

لئوناردو داوینچی: تو با این سیگار وینستونت میدونی چه جنایتهایی مرتکب شدی ؟؟ دیگ به دیگ میگه روت سیاه! همیشه هم که دائم الخمر بودی تو کجا و منصب قضا کجا برو به منصب قضای حاجت تو ریه و عمر و سلامتی مردمت برس باقیات جالبی برا خودت گذاشتی وینی جون آسوده بخواب که وینستون لایت و قرمز و اولترا زنده اند!

هیتلر: هئر ماخئن سیرش تایزن تئش پاخئن (ضرب المثل آلمانی بمعنی: هر میخی سرش تیره و تهش پهنه-ترجمه از علی ربانی!) یعنی درسته که سیگار چیز بدیه ولی منی که با سیگار و حشیش و بنگ و هارمونی سمفونی هیروئین و هنر جوشکاری آرگون و زیر پتو بیگانه بودم ولی دیدی که چی کارها کردم، سیاست مدار جماعت یا تاجر جماعت کمی سرش تو این فضا ها باشه بدک نیست مث همین رضا بی بخار که با هم تو جریان جُنگ خودمونی دوم جیهانی یه صحبتهایی داشتیم. لئوناردو! نبودی که تو آلمان از طرحات برا استقلال آلمان استفاده کنیم.

موسولینی: لاست میگه هیتی جون واِلّا به لوایت تلمود و عهد عتیق ویلایش 2013 کوله های آدم سوزی لاه میندازه و اسم این کالهاشو قوم صهیونیست میذالن هولوکاسِت و چماق میکنن میکوبن سل این و اون( توضیح اینکه اغلب ل ها ر  هستن و همچین چیزی نبوده موسولینی داره قمپوز در میکنه.) از همین تلیبون بذال بگم که تلانه لوس و ننل موسولینا کوشن بیان به من لبط نداله.

به این عکس نگا نکنید، من بعداً پشتشو خالی کلدم.

گاندی: آی دهن هرچی ظالمه سلویس بشه که منو مجبور کردن ساحل اقیانوس هند رو پیاده برم و هیند رو بدون خین و خین ریزی دست آخر آزاد کنم البته برو بچه هاهم بودن دست تنها نبودم.

ولی زبان این اینگلیسی ها تو هیند موند تا حد اقل تو کنکور درصد زبانشون خوب بشه جای خوب قبول بشن، مدرک بگیرن و با فراغ بال خیابونهای خوب رو خوب بگردن و موزائیکها ویا سنگ فرشها رو به زبان انگلیسی هم بلد باشن بشمارن.

آغا:به این مطلب مانظر ندهید بی درنگ میسپارم فراشان و جان نثاران و پاچه خاران زبان از قفایتان به در آرند و جلوی سگان دربار اندازند تا بر همه مراجعین وب علی اینا مایه عبرت گردد.

هیتلر: به همین سبیلهای از بنا گوش جانانه در رفته قسم میخورم که در صورت نظر ندادن دم توپ ببندمتان تا بر هر صهیونیست ملحدی مایه عبرت شوید.

شما دوتا جوش نیارید نظر ندن من قرص اتمی آوردم بجای ویتامین ث براشون تجویز میکنم.

نیوتن: اصلا به این حرفها و تهدیدات که مسبوق به سابقه درخشان آقایان و حضرات است نیازی دیده نمیشه چون همانطور که با درخت سیب و گلابی و انگور و خرما که الان میوه شون گرونه و پیدا نمیشه اثبات کردم هر عملی را عکس العملی است هم اندازه و در جهت مخالف آن!! 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: طنز، ،
:: برچسب‌ها: هیتلر, آقا محمد خان قاجار, موسولینی, گاندی, بیل کلینتون, ناپلئون, رضا خان, بتهون, استالین, چارلز دیکنز, انیشتین, نسبیت, مشاهیر, گپ, چت, ,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391
زمان : 19:47


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.