چند عکس از کارهای ذوقی خودم در اتوکد

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

چند عکس از کارهای ذوقی خودم در اتوکد


  چند عکس از کارهای ذوقیم در اتوکد

این سه بعدی خونه ایه که برا خودم طراحی کردم.

سالن پذیراییشه.

البته احتمال داره مبلمانش رو عوض کنم.

 

 

سازه بتنی

 

سازه فلزی

 

متریالها باعث واقعیتر دیده شدن موضوعات میشن.

پله سه بازو

 

برج

 

پشت صحنه همیشه جالبه

 

رسم های ریاضی یادش بخیر ، حجم پیدا کنن جالبتر میشن.

تقاطع غیر هم سطح موضوع خوبیه.

 

دستور SLICE=SL چه کارها که نمیکنه .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اتوکد و 3 بعدی و دانلود، ،
:: برچسب‌ها: اتوکد, 3D, سه بعدی اتوکد, عمران, معماری, آموزش اتوکد, آرشیتکت, سازه, ساختمان,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : سه شنبه 3 بهمن 1391
زمان : 1:1


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.