178 - فکر کردم تویی که می آیی. . .

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

178 - فکر کردم تویی که می آیی. . .


 

 
 
هر که ، هر وقت ،حلقه بر در زد ،  فکر کردم تویی که می آیی
 
توی کوچه ، نسیم اگر پر زد، فکر کردم تویی که می آیی
 
اشتیاقم برای دیدن تو ، به زمستان شبیه کرد مرا
 
تو بهاری که غنچه تا سر زد ، فکر کردم تویی که می آیی
 
پرو بالی اگر کبوتر زد ، فکر کردم تویی که می آیی
 
از تمام غریبه ها که "برایم " ، شعر و شیرینی و گل آوردند
 
هر که حرف از گلی معطر زد، فکر کردم تویی که می آیی
 
تازه اینها که هیچ ـ وقتی مرگ ، با سراسیمگیش ،در را کوفت
 
وا نشد در ... و ... او مکرر زد ، فکر کردم تویی که می آیی
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : جمعه 23 فروردين 1392
زمان : 15:36


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.