دانلود کتاب موبایل جاوا یادنامه آیت الله میرزا علی قاضی رضوان الله تعالی علیه

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

دانلود کتاب موبایل جاوا یادنامه آیت الله میرزا علی قاضی رضوان الله تعالی علیه


 دانلود کتاب موبایل جاوا یادنامه آیت الله میرزا علی قاضی رضوان الله تعالی علیه(دریای عرفان) و زندگینامه مرحوم علامه طباطبایی رضوان الله تعالی علیه

 آیت الله میرزا علی قاضی رضوان الله تعالی علیه

مرحوم علامه طباطبایی رضوان الله تعالی علیه

 

آیت الله قاضی همیشه نماز مغرب و عشاء را در حرمین شرفین امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) به جا می آورد ، اما این بار که می خواهد به حرم مشرف شود با زبان حالبه خدا عرضه می کند که:

یار مرا غار مرا عشق جگر خوار مرا

یار تویی غار تویی خواجه نگهدار تویی

نوح تویی روح تویی فاتح و مفتوح تویی

سینه مشروح تویی بر در اسرار مرا

نور تویی سور تویی دولت منصور تویی

مرغ کُه طور تویی خسته به منقار مرا ....

 

علامه طباطبایی و حوریه

روزی در مسجد کوفه نشسته و مشغول ذکر بودم. در آن بین یک حوریه بهشتی از طرف راست من آمد و یک جام شراب بهشتی در دست داشت و برای من آورده بود و خود را به من ارائه می نمود. همین که خواستم به او توجه کنم ، ناگهان یاد حرف استاد (سید علی قاضی طباطبایی ره )افتادم و لذا چشم پوشیده و توجهی نکردم . آن حوریه برخاست و از طرف چپ من آمد و آن جام را تعارف کرد من نیز توجهی ننمودم و روی خود را برگرداندم و آن حوریه رنجیده شد و رفت.

مهر خوبان دل و دین  از همه  بی پروا  برد   

رخ  شطرنج   نبرد  آنچه  رخ  زیبا  برد

تو مپندار که مجنون سر خود مجنون گشت

از سمک تا به سبا کش کشش لیلا برد

 .....

لینک دانلود این دو کتاب با فرمت جاوا:

up.iranblog.com/images/da6v9jfi4oadaoqhxrq.zip

هر دو کتاب از سایت قائمیه اصفهان هستند.

لینک قائمیه:WWW.GHAEMIYEH.COM

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دانلود مذهبی و کتاب و نرم افزار، مطالب و مباحث دینی و مذهبی، ،
:: برچسب‌ها: دریای عرفان جاوا, علامه طباطبایی ره, علی قاضی ره, کتاب رایگان موبایل, دانلود کتاب موبایل, زندگینامه, عرفان,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : شنبه 30 دی 1391
زمان : 7:3


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.