همه چیز تغییر کرده توهم یه تغییری بکن جون داداش!

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

همه چیز تغییر کرده توهم یه تغییری بکن جون داداش!


 

سلام 
 
اولین جمعه ساله 
 
واقعا ماها منتظر امام زمانمان هستیم؟!
 
بشینیم با خودمون فکر کنیم که :
 
- فرضا الان ایشون ظهور کردن ، کدوممون حاضریم در رکابشون جانفشانی کنیم؟
 
- اگه کسی حاضر نیست یه اخلاقش رو ( مثلا حجاب کامل داشتن برا دخترها و خانمها یا نتراشیدن ریش برا ما پسرها و . . . ) تغییر بده ظهور که شد میشه یار امام زمان؟ تغییر اخلاق و رفتار غلط به درست راحتتره یا جان دادن در رکاب یوسف زهرا؟
 
- پشت ماشینها بعضا نوشته های جالبی مینویسن و پستهای خوبی میذارن یکیش این بود: بزرگترین هدیه به امام زمان ترک گناهه!
 
- مشکل سر اینه که من منتظرم دیگران یار آقا بشن دیگران هم منتظرن من و تو بشیم و ...
 
- اگه به نظرتون همه بگیم اگه فلانی شروع کرد منم شروع میکنم و اون فلانی هم همینو بگه اصلا شروعی خواهد بود؟!!
 
- یاران امام حسین ع یک عمر حسینی زندگی کردند نه فقط روز عاشورا یهو میو میو عوض بشه و بشن 72 تن!
 
- مردم کوفه میخواستن امام حسین ع بیاد دنیاشونو آباد کنه و اونهارو از دست امویان نجات بده و حاضر نبودن در رکابش کشته بشن. (برای همین وقتی دیدن مسلم ابن عقیل احتمال شکستش هست زنان و خواهران می اومدن دست شوهر و برادر و خانواده شونو با این توجیه که بیا بریم بقیه هستن میگرفتن میبردنشون. تا اینکه مسلم ابن عقیل علیه السلام تنها ماند و شهید شد.(
 
- پس انتظارمون اگه اینه که آقا بیاد من صاحب شغل بشم ، آقا بیاد من قرضم ادا بشه ، آقا بیاد من شوهر کنم و . . . . هستش یعنی به فکر دنیای خودمونیم و آقا هم فقط این وسط نقش واسطه فیض رو داره ولی کی باید بخاطر زنده شدن شعائر دینی و سنن فراموش شده اسلام یار آقا امام زمان عج بشه نمیدونیم و کسی هم نمیگه چرا من حاضرم.، نمیدونم شاید خیلیها میگن ولی پیش من نه. منظورم اینم نیست که متوسل به ائمه نشیم منظورم اینه که اول توبه کن و امر به معروف و نهی از منکر و نماز روزه و حج و جهاد و تولی و بتری خمس زکات جهاد و  . . . . رو داشته باش بعد هرچی دلت میخواد از امام زمان بخواه.
پیش خودتم نگو که اووووووه کی میره اینهمه راه رو ؟ 70 سال سالم زندگی کردن و بعد به بهشت رفتن خوبه یا 70 سال نا سالم زندگی کردن و تا ابد تو جهنم سوختن و حسرت کشیدن که : منو برگردونید کار خوب انجام بدم،
منو برگردونید حجاب نگهدارم ،
منو برگردونید ماهواره دیگه نمیبینم ،
منو برگردونید دیگه شکیرا و سلنا و چت با نامحرم رو دوست نخواهم داشت و دیگه مذهب و اسلام رو جدی خواهم گرفت ،
فکر کن الان برت گردوندن این گوی و این میدان کار خوب انجام بده و توبه کن در توبه هنوز بازه بدتر از حر ابن یزید ریاحی قبل از توبه اش که نیستید توبه کنید.
- به نظرتون تا اون موقعیکه دغدغه من و تو دیدن شبکه اسرائیلی من و تو در ماهواره است منتظر آقا حساب میشیم؟
 
- به نظر شما تا من نتونم (یا بهتر  بنویسم ، نخوام) پوشش زنم ، خواهرم ، مادرم و . . . رو درستش کنم یا حداقل نهی از منکرشون کنم ، میتونم در جریان اصلاح جهانی و کمک به مصلح نقشی داشته باشم؟
 
- جوان مسلمان رو با ماهواره و یوتیوب و فیسبوک ، هالیوود و 
 
گیم و ... (به اسم سرگرمی و . . .) چنان در دام مد لباس و آرایش و تاتو و میزآمپلی گرفتارش کردن که خودش میاد وبلاگ پورن میزنه و مدام آپدیتش میکنه و به زنش میگه من آبرو دارم به خودتبرس ، راحت باش با مردم ، امل بازی درنیار!!!!
 
- جامعه از تک تک من و شماها تشکیل شده تا من خودم رو تغییر ندم و به تغییرات مثبت جواب مثبت ندم کی جامعه برای ظهور آماده میشه؟
 
- عمرمون بالاخره تموم خواهد شد چه خوب چه بد ، چه زود و چه دیر .
 
- میتونیم فقط به فکر شکم و زیر شکم عمر رو بگذرونیم و تمام لحظاتش رو در حسرت زندگی دیوید بکام و براد پیت و شکیرا و سلنا و امثالهم ( که از طرف غرب به عنوان نهایت خوشبختی بشر معرفی میشن و تو ساده دل هم قبول کردی ) باشیم و اون دنیا رو فراموش کنیم تا مرگ یادمون بندازه و سرمون به سنگ فبر تا نخورده بیدار نشیم که دیگه هم به درد نمیخوره.
 
- میتونیم تغییر کنیم و مهره ای کار آمد در قیام مصلح جهانی باشیم.
 
- روی سخنم با خود خود توه که داری اینها رو میخونی و میگی :اینها رو برا خشک مذهبهایی مث خودش نوشته!!!
 
- روی سخنم با خود توه که اومدی چت رومت رو تبلیغ کنی که بیا : به منم سر بزن .
 
- روی سخنم با هر آدمیه که عقل تو کله اشه و فارسی حالی میشه.
 
- ما یکبار میتونیم آینده و آخرتمون رو بسازیم نه اینکه تا دنیا دنیاست تو زنده ای و مرگی هم در کار نیست!!!!! 
- اگه تغییر نکنیم جهنمی میشیم خسران ابدی میدونی یعنی چی؟
 
- تا حالا چای داغ که دستت گرفتی؟ زود میذاریش زمین چون تاب تحملش رو نداری. چطور تحمل مس گداخته جهنم رو داریم؟ بوی بد دستشویی رو تحمل نمیکنیم تحمل بوی تعفن چرک و خون گناهکارها رو تو جهنم چطور داشته باشیم.
 
- میدونم که میدونی اینها راسته. پس هی به خودت نگو : این حرفها مال بقیه است چون اونها هم همینو میگن 
 
- کشته شدن در راه حق خیلی خوبه ، چون زنده بودن تو این دنیا همیشگی نیست.من که این جان رو خواهم داد بذار ارزش داشته باشه.
 
-   درد ما ندونستن نیست ، عمل نکردنه.
 
- خواهش میکنم نظر تبلیغاتی نذارید. حوصله حذفشون رو ندارم 
 
و روحیه مو میاره پائین.
 
ممنون که نظر تبلیغاتی نمیذارید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: مطالب و مباحث دینی و مذهبی، ،
:: برچسب‌ها: انتظار امام زمان عج,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : جمعه 2 فروردين 1392
زمان : 20:6


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.