در باغ سبز ( دو شعر از خودم)

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

در باغ سبز ( دو شعر از خودم)


 

در باغ سبز همینه ؟؟ یا یه جای دیگه است؟!!

من قدیم تر ها شعر هم میگفتم ( خدمت و قبلش)

دفترم رو گم کردم ولی مهم نیست

این دوتا شعر از آخرین آثارمه.

وقت امضا دادن و این سوسول بازیها رو ندارم اصرار نکنیـــــــــــــــد.

سرد و گرم

 

 سردی باد زمستان،

گرمی مهر تو را یاد من آورد ای دوست.
یاد ایام بخیر،یادایامی که، دوستیها در دل خنده ها برلب بود
و نمیدانستیم آشنایی گذران است و جداییدرپیش
، هرکجایی یادت خاطرم را چه نوازشها کرد!
دوری از دوستیم کم نکند یاد دارم نگه گرم تو را.
 
 
دومی:
 
شب یلدا

سلام
آخرپاییز است وچقدراین سخن آرامش بخش و سفیدی در راه ،فصل سرما که رسید ،گرم کن محفل آنان 

که نیازی دارند،نه نشانی دارند کیفشان کوک شود به همان نان که دهد دست خدا، زآستین تو و شهلاو 

علی اصغرو سهراب و بتول و اینها. . .
اسمشان هرچه که هست دمشان گرم عزیز!،عمرشان طولانی.
شب یلداشان نور،شب یلداشان عشق،شب یلداشان مهر.
 
میدونم چیزی نیستن و قالبشون قدیمیه نظر دیگه ای دارین بدین ممنون میشم.
 

نظرات شما عزیزان:

علی شحیطاوی
ساعت19:34---29 دی 1391
ممنونم که لینک ثبت کردی
پاسخ:خواهش میکنم شحیطاوی جان دوطرفه است.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دل نوشته و خودمانی، شعر و ادبیات، ،
:: برچسب‌ها: شعر, شعرنو, شعر نو, ادب, یلدا, زمستان, ادب پارسی,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : جمعه 29 دی 1391
زمان : 17:8


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.