قابل توجه نظر دهنده ها!

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین

قابل توجه نظر دهنده ها!


خسته از نظرات بی ربط

توجه بفرمائید:

رویا:سلام خوبی؟وبلاگت را دیدم همه چیز خوب بود ولی 1 چیز بد دیدم تو وبلاگت خیلی آمار وبلاگت پایین بود من برات یه پیشنهاد دارم چون خودم این کار را انجام دادم و نتیجه گرفتم برای شما میگم برو به این وبلاگ و آدرس وبلاگت را ثبت کن بعد یه مد وبلاگت آمارش میره بالا و در گوگل محبوب میشه
پاسخ من:سلام خوبم بمیرم در راه حق که برا بازدید وبلاگم نازنینهایی مثل همین رویا خانم (که معلوم نیست آقاست یا خانمه؟ مجرده یا متاهله؟ اسمش همینه یا قیزبسه و قیزقییت؟ خلاصه. . . .) شب و روز ندارن و هی تو وبلاگهام به یه چیز و فقط یه چیز بد برمیخورن اونم نبود بازدیدمه و بالاخره تا حدی تحریک میشن و احساس مسئولیت میکنن که فروشگاه میزنن و ازم میخوان لینکشون کنم تا بازدید من بره بالا نه اینکه فروش اینها . . . . .  

:من در عجبم هر چیزی بنویسم براشون باز هم با شور و هیجان عجیبی بدون توجه به معنی مطالبی که براشون در پاسخ مینویسم میان و نگرانی عجیب و زاید الوصفشون رو از کم بودن بازدیدم ابراز و دعوتم به لینک شدن به سایتشون میکنن و شما میدونید برای لینک شدن باید اول ایشان را لینک کنیم و اگر ایشان را لینک کنیم دیگه لینکدونیمون مذهبی (یا هر موضوع دیگه ای که وبلاگمون داره) نخواهد بود بلکه بازار دلالان و مبلغین لارجر باکس و ساعت مچی و ساعت زنانه و عینک ویفری و نوار بهداشتی مشبک بالدار و غیره و ذلک خواهد بود و من اینو نمیخوام.

چند نمونه از نظرات افراد نگران از کمی بازدید وبلاگم و پاسخهای منو ببینید بدک نی:

مثلا منصوره:سلام دوست دارم با وبلاگت تبادل لینک کنم خیلی وبلاگ خوشگلی داری اگر با تبادل لینک موافقی بیا تو سایت من
منتظرتم
منصوره
پاسخ من:سلام 
خانم مهربانی که به فکر بازدید وبلاگ من بیش از تبلیغ کالای خودتون بودید !! ، ممنون از لطفتون . 
بی صیغه فطیره. 
نمیدونم واقعا دختری یا پسری. 
نمیدونم اگه دختری اسمت واقعا همینه یا یه چی دیگه ولی اگه شرایطشو داری میتونی با صیغه شدنت برا من ثواب زیادی رو کسب کنی . 
اونوقت من لینکت میکنم و لینکت میشم و لینکت میشم!! 
اگه شرایطش رو داری شک نکن و معطلش هم نکن یه سنت حسنه است. 
منتظرم خبرشو بهم بده.

رویا:

سلام خوبی؟وبلاگت را دیدم همه چیز خوب بود ولی 1 چیز بد دیدم تو وبلاگت خیلی آمار وبلاگت پایین بود من برات یه پیشنهاد دارم چون خودم این کار را انجام دادم و نتیجه گرفتم برای شما میگم برو به این وبلاگ و آدرس وبلاگت را ثبت کن بعد یه مد وبلاگت آمارش میره بالا و در گوگل محبوب میشه

پاسخ من:

سلام 
رویا خانم 
واقعیتش من تو وبلاگ خانمها هم دیدم که هر کس نگران بازدید اینهاست آقاست، تو وبلاگهایی که مدیرشون آقاست اونایی که به فکر بازدیدشون هستند و شبها از فکر اینکه نکنه بازدید وبلاگم کم باشه نمیتونن بخوابن همه خانمن 
جالبه نه ؟ 
شما میخوای عینک ویفریتو بفروشی، خدا برکت بده به کسب و کارتون. 
من هم میخوام از تنهایی با صیغه کردن دربیام اگه راه داره ( در حالیکه میدونم و مطمئنم یا خانم نیستی و یا اگه هستی اسمت رویا نیست یا اگه باز اینم هست متاهلی و ....) شما صیغه من بشید من لینکتون میکنم 
در کل به همکارهاتون هم خبر بدید نگران بازدید من نباشن. 
کار برای خدا ناراحتی و دلتنگی نداره. 
خیلی دوست دارم بازدید وبلاگم بره بالا یه کارهایی هم کردم ولی نمیخوام لینکدونیم شبیه مغازه و فروشگاه بشه. 
خواستی ثواب صیغه شدن ببری خبرم کن. جدی هم میگم.

فرشته خانم هم از پیشنهاد صیغه من ناراحت شده بود و رگ روشنفکریش ( که روشنفکرهارو از اسلام و خدا و پیامبرص و ائمه و مسلمین در تشخیص مصلحت جامعه و تاریخ و انسانها جلوتر میندازه!!) گل کرده بود برام خصوصی نظر گذاشت که:

befahmid
dokhtara bazicheye daste shoma nistan k va3 y dore khoshgozaroonitoon ba esme share eslam biaid badbakhteshoon konido bad bezarid berid
khejalatam bekeshid bad nista

فرشته جون مسلط به فینگلیش هستن و اگه نیاز به ترجمه داشتید تو نظرات ازم بخواهید ترجمه اش میکنم براتون!!
پاسخ من
سلام 
من قصدم سوء استفاده نبوده و نیست 
صیغه دوشیزه متفاوت با صیغه خانمهاست. 
عقد موقت در شرع وجود داره و من پیشنهاد خلاف شرع به شما ندادم که خجالت بکشم قصدم هم بد بخت کردن جنابعالی نبوده . 
یه پیشنهاد بود شمامیتونی بگی نه. 
به همین سادگی و بدون ناراحتی.

من میدونم که توبه نظر تبلیغاتی دهنده مرگ(فیلتر) است!!

برای خود همین مطلب هم 10 تا نظر تبلیغاتی از منیژه و غزل و رویا و فخری و بتول و زینب و کبری و . . . گذاشته میشه

میگی نه؟؟

فردا یه سری به نظرات همین مطلب بزن تا بهت اصرار و خودکشی و تلاش و پشتکار و کم نیاوردنشون ثابت بشه خدا کنه در عوض فروشی داشته باشن تا زحماتشون هدر نره.



نظرات شما عزیزان:

MAHDI
ساعت8:25---29 بهمن 1391
سلام دوست عزیز حرف دلم رو زدی آرزو مونده تو دلم که یکی بیاد در مورد مطالبی که میذارم تو وبلاگم نظر بده همش شده اون مطالبی که شما در این پس گذاشتید .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: دل نوشته و خودمانی، ،
:: برچسب‌ها: نظر, وبلاگ نویسی, سایت, تبلیغات اینترنتی, تبلیغات کلامی, فرشته, رویا, من, سیصد و سیزده دلاور, لوکس بلاگ, ,
نویسنده : علی ربّانی
تاریخ : چهار شنبه 26 بهمن 1391
زمان : 10:26


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.